Ingen varer i kurven

Sammenlign vores Office 365 planer

Alle planer inkluderer professionel dansk support fra DanDomain på telefon og mail

Business Essentials
Fra kr. 37,80 bruger/måned Køb Prøv demo
Business
Plus
Fra kr. 81,00 bruger/måned Køb Prøv demo
Business Premium
Fra kr. 90,00 bruger/måned Køb Prøv demo
Enterprise E1
 
Fra kr. 59,40 bruger/måned Køb Prøv demo
ProPlus
 
Fra kr. 113,40 bruger/måned Køb Prøv demo
Enterprise E3
 
Fra kr. 159,30 bruger/måned Køb Prøv demo
Enterprise E5
 
Fra kr. 282,00 bruger/måned Køb Prøv demo

Brugermaksimum:

300 300 300 Ubegrænset Ubegrænset Ubegrænset Ubegrænset

Komplette, installerede Office-programmer: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher og OneNote på op til 5 pc'er eller Macs

medfølger medfølger medfølger medfølger medfølger

Office til tablets: Office på Windows-tablets og iPad®

medfølger medfølger medfølger medfølger medfølger

Office til smartphones: Få vist og rediger Office-dokumenter på farten

medfølger medfølger medfølger medfølger medfølger

Office Online: Word, Excel, PowerPoint m.m.

medfølger medfølger medfølger medfølger medfølger medfølger medfølger

Lagring og deling af filer med 1 TB lagerplads pr. bruger

medfølger medfølger medfølger medfølger medfølger medfølger medfølger

Professionel mail, kalender og kontakter med en indbakke på 50 GB

medfølger medfølger medfølger medfølger medfølger

Ubegrænsede onlinemøder og HD-videomøder. Inkluderer Skype for business

medfølger medfølger medfølger medfølger medfølger

Intranetwebsted til dine teams med mulighed for tilpasning af sikkerhedsindstillinger

medfølger medfølger medfølger medfølger medfølger

Sociale netværk: hjælp medarbejderne med at samarbejde på tværs af afdelinger og placeringer

medfølger medfølger medfølger medfølger medfølger

Personaliseret søgning og fremsøgning på tværs af Office 365 vha. Office Graph

medfølger medfølger medfølger

Administration af apps i store virksomheder: gruppepolitik, telemetri, aktivering af delt computer

medfølger medfølger medfølger

Business Intelligence med selvbetjening: fremsøg, analysér, og visualiser data i Excel

medfølger medfølger medfølger

Overholdelse af regler og standarder samt beskyttelse af oplysninger: retslig tilbageholdelse, rettighedsstyring og forebyggelse af datatab for mail og filer

medfølger medfølger

eDiscovery Center: værktøjer, som kan hjælpe til overholdelse af regler og standarder

medfølger

Avanceret eDiscovery med tekstanalyse og forudsigende kodning

medfølger

Avanceret datasikkerhed fx mod zero-day-angreb

medfølger

Power BI og Delve Analytics analyseværktøjer til forbedring af effektivitet

medfølger

Cloud PBX til skybaseret styring af opkald

medfølger

PSTN-møder mulighed for at deltage ti Skype for Business-møder via fastnet- eller mobiltelefon

Kan tilkøbes
* Publisher og Access: kun Windows-pc-klientprogrammer og/eller -funktioner. De kan ikke bruges på tværs af enheder. Den Skype for Business-app, der er inkluderet med Office 365 Business Essentials, Office 365 Business Premium og Office 365 Enterprise E1, indeholder ikke de PSTN-funktioner, som er tilgængelige i den version, som leveres sammen med Office 365 ProPlus og Office 365 Enterprise E3. Skype for Business er endnu ikke tilgængelig for Mac. Lync for Mac 2011 er den nyeste version. Lync for Mac er kompatibel med Skype for Business Server og Skype for Business Online.

Alle planer inkluderer professionel dansk support fra DanDomain på telefon og mail

Business Essentials
Fra kr. 37,80 bruger/måned Køb Prøv demo

Brugermaksimum:

300

Komplette, installerede Office-programmer: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher og OneNote på op til 5 pc'er eller Macs

Office til tablets: Office på Windows-tablets og iPad®

Office til smartphones: Få vist og rediger Office-dokumenter på farten

Office Online: Word, Excel, PowerPoint m.m.

medfølger

Lagring og deling af filer med 1 TB lagerplads pr. bruger

medfølger

Professionel mail, kalender og kontakter med en indbakke på 50 GB

medfølger

Ubegrænsede onlinemøder og HD-videomøder. Inkluderer Skype for business

medfølger

Intranetwebsted til dine teams med mulighed for tilpasning af sikkerhedsindstillinger

medfølger

Sociale netværk: hjælp medarbejderne med at samarbejde på tværs af afdelinger og placeringer

medfølger

Personaliseret søgning og fremsøgning på tværs af Office 365 vha. Office Graph

Administration af apps i store virksomheder: gruppepolitik, telemetri, aktivering af delt computer

Business Intelligence med selvbetjening: fremsøg, analysér, og visualiser data i Excel

Overholdelse af regler og standarder samt beskyttelse af oplysninger: retslig tilbageholdelse, rettighedsstyring og forebyggelse af datatab for mail og filer

eDiscovery Center: værktøjer, som kan hjælpe til overholdelse af regler og standarder

Business
Fra kr. 81,00 bruger/måned Køb Prøv demo

Brugermaksimum:

300

Komplette, installerede Office-programmer: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher og OneNote på op til 5 pc'er eller Macs

medfølger

Office til tablets: Office på Windows-tablets og iPad®

medfølger

Office til smartphones: Få vist og rediger Office-dokumenter på farten

medfølger

Office Online: Word, Excel, PowerPoint m.m.

medfølger

Lagring og deling af filer med 1 TB lagerplads pr. bruger

medfølger

Professionel mail, kalender og kontakter med en indbakke på 50 GB

Ubegrænsede onlinemøder og HD-videomøder. Inkluderer Skype for business

Intranetwebsted til dine teams med mulighed for tilpasning af sikkerhedsindstillinger

Sociale netværk: hjælp medarbejderne med at samarbejde på tværs af afdelinger og placeringer

Personaliseret søgning og fremsøgning på tværs af Office 365 vha. Office Graph

Administration af apps i store virksomheder: gruppepolitik, telemetri, aktivering af delt computer

Business Intelligence med selvbetjening: fremsøg, analysér, og visualiser data i Excel

Overholdelse af regler og standarder samt beskyttelse af oplysninger: retslig tilbageholdelse, rettighedsstyring og forebyggelse af datatab for mail og filer

eDiscovery Center: værktøjer, som kan hjælpe til overholdelse af regler og standarder

Business Premium
Fra kr. 90,00 bruger/måned Køb Prøv demo

Brugermaksimum:

300

Komplette, installerede Office-programmer: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher og OneNote på op til 5 pc'er eller Macs

medfølger

Office til tablets: Office på Windows-tablets og iPad®

medfølger

Office til smartphones: Få vist og rediger Office-dokumenter på farten

medfølger

Office Online: Word, Excel, PowerPoint m.m.

medfølger

Lagring og deling af filer med 1 TB lagerplads pr. bruger

medfølger

Professionel mail, kalender og kontakter med en indbakke på 50 GB

medfølger

Ubegrænsede onlinemøder og HD-videomøder. Inkluderer Skype for business

medfølger

Intranetwebsted til dine teams med mulighed for tilpasning af sikkerhedsindstillinger

medfølger

Sociale netværk: hjælp medarbejderne med at samarbejde på tværs af afdelinger og placeringer

medfølger

Personaliseret søgning og fremsøgning på tværs af Office 365 vha. Office Graph

Administration af apps i store virksomheder: gruppepolitik, telemetri, aktivering af delt computer

Business Intelligence med selvbetjening: fremsøg, analysér, og visualiser data i Excel

Overholdelse af regler og standarder samt beskyttelse af oplysninger: retslig tilbageholdelse, rettighedsstyring og forebyggelse af datatab for mail og filer

eDiscovery Center: værktøjer, som kan hjælpe til overholdelse af regler og standarder

Enterprise E1
Fra kr. 59,40 bruger/måned Køb Prøv demo

Brugermaksimum:

Ubegrænset

Komplette, installerede Office-programmer: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher og OneNote på op til 5 pc'er eller Macs

Office til tablets: Office på Windows-tablets og iPad®

Office til smartphones: Få vist og rediger Office-dokumenter på farten

Office Online: Word, Excel, PowerPoint m.m.

medfølger

Lagring og deling af filer med 1 TB lagerplads pr. bruger

medfølger

Professionel mail, kalender og kontakter med en indbakke på 50 GB

medfølger

Ubegrænsede onlinemøder og HD-videomøder. Inkluderer Skype for business

medfølger

Intranetwebsted til dine teams med mulighed for tilpasning af sikkerhedsindstillinger

medfølger

Sociale netværk: hjælp medarbejderne med at samarbejde på tværs af afdelinger og placeringer

medfølger

Personaliseret søgning og fremsøgning på tværs af Office 365 vha. Office Graph

medfølger

Administration af apps i store virksomheder: gruppepolitik, telemetri, aktivering af delt computer

Business Intelligence med selvbetjening: fremsøg, analysér, og visualiser data i Excel

Overholdelse af regler og standarder samt beskyttelse af oplysninger: retslig tilbageholdelse, rettighedsstyring og forebyggelse af datatab for mail og filer

eDiscovery Center: værktøjer, som kan hjælpe til overholdelse af regler og standarder

ProPlus
Fra kr. 113,40 bruger/måned Køb Prøv demo

Brugermaksimum:

Ubegrænset

Komplette, installerede Office-programmer: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher og OneNote på op til 5 pc'er eller Macs

medfølger

Office til tablets: Office på Windows-tablets og iPad®

medfølger

Office til smartphones: Få vist og rediger Office-dokumenter på farten

medfølger

Office Online: Word, Excel, PowerPoint m.m.

medfølger

Lagring og deling af filer med 1 TB lagerplads pr. bruger

medfølger

Professionel mail, kalender og kontakter med en indbakke på 50 GB

Ubegrænsede onlinemøder og HD-videomøder. Inkluderer Skype for business

Intranetwebsted til dine teams med mulighed for tilpasning af sikkerhedsindstillinger

Sociale netværk: hjælp medarbejderne med at samarbejde på tværs af afdelinger og placeringer

Personaliseret søgning og fremsøgning på tværs af Office 365 vha. Office Graph

Administration af apps i store virksomheder: gruppepolitik, telemetri, aktivering af delt computer

medfølger

Business Intelligence med selvbetjening: fremsøg, analysér, og visualiser data i Excel

medfølger

Overholdelse af regler og standarder samt beskyttelse af oplysninger: retslig tilbageholdelse, rettighedsstyring og forebyggelse af datatab for mail og filer

eDiscovery Center: værktøjer, som kan hjælpe til overholdelse af regler og standarder

Enterprise E3
Fra kr. 159,30 bruger/måned Køb Prøv demo

Brugermaksimum:

Ubegrænset

Komplette, installerede Office-programmer: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher og OneNote på op til 5 pc'er eller Macs

medfølger

Office til tablets: Office på Windows-tablets og iPad®

medfølger

Office til smartphones: Få vist og rediger Office-dokumenter på farten

medfølger

Office Online: Word, Excel, PowerPoint m.m.

medfølger

Lagring og deling af filer med 1 TB lagerplads pr. bruger

medfølger

Professionel mail, kalender og kontakter med en indbakke på 50 GB

medfølger

Ubegrænsede onlinemøder og HD-videomøder. Inkluderer Skype for business

medfølger

Intranetwebsted til dine teams med mulighed for tilpasning af sikkerhedsindstillinger

medfølger

Sociale netværk: hjælp medarbejderne med at samarbejde på tværs af afdelinger og placeringer

medfølger

Personaliseret søgning og fremsøgning på tværs af Office 365 vha. Office Graph

medfølger

Administration af apps i store virksomheder: gruppepolitik, telemetri, aktivering af delt computer

medfølger

Business Intelligence med selvbetjening: fremsøg, analysér, og visualiser data i Excel

medfølger

Overholdelse af regler og standarder samt beskyttelse af oplysninger: retslig tilbageholdelse, rettighedsstyring og forebyggelse af datatab for mail og filer

medfølger

eDiscovery Center: værktøjer, som kan hjælpe til overholdelse af regler og standarder

medfølger

Alle ovenstående Office 365-planer omfatter:

Garanti for 99,9 % oppetid

Garanti for 99,9 % oppetid, økonomisk understøttet serviceniveauaftale

Websupport

Websupport på it-niveau og telefonsupport døgnet rundt for kritiske problemer

Active Directory-integration

Active Directory-integration til nem administration af brugeroplysninger og tilladelser

Datasikkerhed i verdensklasse

Datasikkerhed i verdensklasse

Andre planer og relaterede oplysninger:

  • Individuelle tjenester: få professionel mail med Exchange Online eller onlinelagring, filsynkronisering og deling med OneDrive for Business. Kiosk-planer til medarbejdere, der ikke arbejder ved et skrivebord.
  • Valgmuligheder for Office: Hvis din organisation bare skal bruge Office og ingen it-tjenester, findes der to valgmuligheder til virksomheder, der skal bruge flere programmer til en større medarbejderbase.
  • Planer, som ikke omfatter desktopversionen af Office, fungerer med den seneste version af Office, Office 2010, Office 2007 (med lettere begrænset funktionalitet), Office 2011 til Mac og Office 2008 til Mac.
Få en uforpligtende snak om dine muligheder

Ring til os: 88 82 04 00

Skriv til os: salg@dandomain.dk

Bliv ringet op

Udfyld felterne, så ringer vi dig op hurtigst muligt

Mail er sendt Tak for din interesse i dette produkt. Vi kontakter dig snarligt.