MyCommerce360 Integration - Basic App

Integration til MyCommerce360 Fragtplatform

Info
kr. 29,00 pr. md.
Kategori:
Udvikler:
MyCommerce360 ApS
Tlf.: 72600000

Kræver at man har en aftale til Delivery Management System fra MyCommerce360.dk – Læs mere om DMS her!

Screenshots
Beskrivelse
Med denne app kan du få alle udleveringssteder samlet på ét kort fra alle dine transportører. Udleveringsstederne dækker hele europa, hvor de valgte transportører har et udleveringssted. Løsningen omfatter PostNord, GLS, Dao365, Bring, DHL og UPS.

360° Fragtplatform med udleveringssteder til din webshop

Denne app integrerer din webshop med MyCommerce360 Delivery Management System (DMS), som er en online fragtplatform, som kan håndtere alle dine forsendelser fra de forskellige transportører, samlet i én platform. Platformen giver mulighed for at booke og udskrive forsendelser automatisk, lave returlabels som sendes på e-mail eller udskrives, sende sprog specifikke e-mails, multishop håndtering på tværs af forskellige webshop platforme, se hele pakkens forløb fra den er udskrevet til den er leveret mm. Platformen giver også mulighed for at få vist alle udleveringssteder i din webshop samlet på ét udleveringskort som alle dine transportører tilbyder. Udleveringsstederne dækker hele Europa, hvor dine kunder kan se kørselsafstanden fra den indtastede adresse til de forskellige udleveringssteder.

 

Lad dine kunder bestemme hvor pakken skal leveres internationalt!

Mange kunder finder det bekvemt, at få leveret deres pakke til et udleveringsted på vej til eller fra arbejde, således de ikke kan skynde sig hjem først, inden deres lokale udleveringsted lukker. Netop denne øvelse tager vores udleveringskort tilmed højde for, i det kunden nemt kan anføre en alternativ placering ved at søge på adressen, hvor deres arbejdsplads er placeret og således kunne afhente pakken nemt og bekvemt, inden de tager hjem fra arbejdet. Kunden kan se en kørselsafstand fra den indtastede adresse, til alle de udleveringssteder der ligger i nærheden. Kunden får mulighed for at vælge mellem ”kort” eller ”liste”, hvor de på listen sorteres efter tætteste. Med filtreringsmulighed på transportører, giver det kunderne mulighed for at frasortere de transportører de ikke ønsker at få leveret med. Integrationen dækker over udleveringssteder i hele Europa, med de transportører som er opsat i fragtplatformen.

 

Sådan fungerer appen kort og godt

Når man har fået opsat MyCommerce360 DMS fragtplatformen, kan appen installeres i din webshop, så du kan begynde at få udskrevet dine pakkelabels automatisk fra din webshop. Udover overførslen, kan du også opsætte leveringsmetoderne til udleveringskortet. Når der udskrives en pakkelabels, bliver sporingsnummeret sendt tilbage til din webshop, hvorefter den kan ses på den pågældende ordre i webshoppen. Ring og hør mere om mulighederne med denne app på +45 72 60 00 00, eller send en e-mail på info@mycommerce360.dk

 

Virker både med one-step checkout samt step 1-4

Uanset om din shop kører i responsiv design eller den klassiske mobilshop/webshop opsætning, virker kortet med udleveringsteder (pickup points) både med shoppens one-step checkout samt det klassiske step 1-4 checkout.

 

Funktioner                                                                       Premium App            Basic App

Ordre overførsel                                                                         ✓                              ✓

Automatisk udskrivning                                                           ✓                              ✓

Udleveringskort                                                                         ✓                              ✓

Ændring af tekster (sprog)                                                      ✓                              ✓

Afstandsberegner                                                                     ✓                              ✕

Åbningstider på udleveringssteder                                       ✓                              ✕

Pakke må stilles et fortrukket sted (skrivefelt)                   ✓                              ✕

 

Kort om fragtplatformen (Delivery Management System):

Platformen giver dig et fuldt overblik over alle dine forsendelser og deres tendenser, på forsiden når man er logget ind.  Du kan udskrive pakkelabels direkte til en specifik printer når ordrene importeres fra shoppen. Slip for alt det manuelle arbejde, og benyt platformen til at håndtere forsendelserne.

Personliggør dine e-mail skabeloner til f.eks. forsendelsesadvisering, returlabel som sendes på e-mail, for alle dine shops med hvert sit design, sprog, SMTP mm. Ønsker du at sende en personlig hilsen til kunden når du sender en returlabel på e-mail, kan dette også gøres fra forsendelseskortet inden afsendelse af e-mail’en.

Følg forsendelserne fra når de dannes, til de er leveret til kunden. Med vores forsendelses statusser, kan din kundeservice være proaktiv og lave opfølgninger på forsendelser, som har en uoverensstemmelse under transport, for at hurtigt at få rettet op, så kunden kan få leveret sin pakke til tiden.

Med vores Cloud Print Server, er vores print optimeret, så du kan være sikker på at dine pakkelabels bliver udskrevet med det samme uden mange sekunders ventetid. Har du f.eks. masseprint med mange pakkelabels på én gang, eller uploader du CSV filer med mange forsendelser, kan du være sikker på at printeren blot ville stå og udskrive alle forsendelserne i én lang række uden ventetid. 

Softwaren er webbaseret og kræver derfor ingen installation på computeren. Principielt set er du ikke er afhængig af, at skulle sidde samme sted, hvor printeren står placeret, når dine pakkelabels udskrives, hvilket kan være en fordel, hvis kollegaer i pakkeafdelingen sidder særskilt fra dem i administrationen.

Du kan oprette så mange brugere til platformen som du ønsker med hver sine rettigheder, og alle handlinger logges og knyttes til den enkelte bruger, hvilket giver et langt bedre overblik, når der arbejder flere i pakkeafdelingen, enten samtidigt eller ved deltidsansatte hvor de arbejder med skiftende vagter.

Vores afregning er meget simpel - Du betaler kun 0,49kr per genereret pakkelabel, som faktureres månedligt bagud.

Ring og hør mere om mulighederne på +45 72 60 00 00, eller send en e-mail på info@mycommerce360.dk

 

DMS fragtplatformen understøtter pt. Følgende transportører:

  • PostNord (inkl. DPD)
  • GLS
  • Dao365
  • Bring
  • DHL Parcel
  • UPS

– Mangler vi nogle, så hører vi gerne fra dig!

 

Er du interesseret i at høre mere, eller se en online live præsentation af platformen, så kan du kontakte os på +45 72 60 00 00, eller sende en e-mail på info@mycommerce360.dk.

Læs mere om vores platform her »

 

En kort udtalelse fra en tilfreds Dandomain kunde

★ ★ ★ ★ ★

" Vi er en meget tilfreds kunde, som er rigtig glad for at have skiftet over til MyCommerce360, da det har givet os nye muligheder med de smartere features som reducerer det manuelle arbejde. Ikke nok med et smartere system, så har vi også indhentet en økonomisk besparelse, i forhold til det tidligere system. Her får man meget for pengene, og de kan stærkt anbefales... "

MyTrendyPhone
Silvan Popovic, Founder and CEO


Brug for hjælp?
Vi er her for dig

Kontakt DanDomain, og lad os hjælpe dig i mål.

Ring til os:
8777 9045
kontakt DanDomain
Find svar på dine spørgsmål
Se cases og hjælpevideoer
Bliv ringet op