Ingen varer i kurven
Forside / WEBSHOP / Apps / Info
Reklamation og retur screenshot Reklamation og retur screenshot Reklamation og retur screenshot Reklamation og retur screenshot Reklamation og retur screenshot

Reklamation og retur

NEM OG HURTIG ADMINISTRERING AF RETUR-SAGER

kr. 59,00 pr. md.
Jeg har læst og godkender denne apps betingelser

Udvikler: Bewise

MED "REKLAMATION OG RETUR" APP´EN GØR DU DET NEMT FOR DIG OG DINE KUNDER AT HÅNDTERE RETURSAGER. GIV DINE KUNDER EN GOD OPLEVELSE, BÅDE NÅR DE HANDLER OG NÅR DE ØNSKER ENTEN AT RETURNERE ELLER REKLAMERE.

Reklamation og retur - Gør det nemt for dig selv og dine kunder, at håndtere retursager

Ofte er det til stor irritation for kunder, hvis der opstår problemer i retur-processen. Det kan medføre at kunden aldrig vil handle hos webshoppen igen, samt at kunden vil være en dårlig ambassadør for jeres butik.

Derfor har vi udviklet en "Retur og Reklamation" app. Igen er kunden i fokus, og vi har gjort det nemt og bekvemt at returnere/reklamere en eller flere produkter fra en ordre. Dette tilsammen giver kunden en smertefri returproces, hvilket til slut resultere i en glad og tilfreds kunde.

Derudover giver "Retur og Reklamation" webshopejer en strømlinet returproces. Webshopejer angiver selv hvilke retur-beskrivelser man kan vælge, og ALLE retursager får et RMA-nummer som kunden skal skrive på returpakken. Webshopejer kan hele tiden følge med i, hvilke returordrer som er på vej via sit dashboard.

Sådan fungerer det for kunderne

  • Kunderne klikker på et returlink som shopejer har defineret. En smart popup kommer frem og kunden skal her indtaste email og ordrenummer.
  • Kunden får nu vist sin ordre, som fx. kan bestå af 5 produkter. Kunden kan her vælge hvilke og hvor mange produkter han/hun ønsker at reklamere over. Kunden skal vælge hvilken årsag. Disse årsager er defineret af webshopejer, og tilføjes/redigeres i shopejers admin.
  • Når kunden indsender en reklamation, vil der på "bekræftelsessiden" være et RMA-nummer. Dette nummer bedes kunden skrive på returpakken. På den måde kan shopejer hurtigt og effektivt finde afsender.
  • For dem som sælger returlabels, kan man på ordrebekræftelsessiden linke til dette "produkt".
  • Kunden modtager automatisk en email som bekræfter modtagelsen af retur-sagen.
  • Hvis shopejer afslutter sagen, kan kunden også her modtage en email med status.

Fremhævede funktioner for shopejer (Se alle funktioner i videoen)

  • Nem oversigt over indkommende og igangværende retursager.
  • Automatisk ændring af ordrestadie.
  • Automatisk email-notifikationer til kunden ved afslutning af retursag.
  • Nemt udskrift af retursager
  • Strømlinet returproces
  • Se video-præsentation af dashboard - klik her

Se den live på:

Kontakt os på 71992207 og du vil få udleveret en testordre samt en testemail, som du kan benytte på http://bewise.webshop8.dk. Klik herefter på topmenu-punktet "Retur og reklamation", og følg vejledningen.

Sådan kommer du igang:
Vi henviser her til vores app. Gå til din DanDomain administration og klik herefter på "Retur og Reklamation". Den ligger som en APP i menuen nederst til venstre.