Spar tid og penge med en B2B webshop
Saml alt ét sted og undgå dobbeltarbejde
Vi har gjort det helt nemt at sælge varer til erhvervskunder. Med blot få klik kan du modtage og behandle kundeordrer til skræddersyede priser. Det sparer tid og dobbeltarbejde og giver dig et godt overblik over din webshop, dine aktiviteter og kundeordrer.
Sælg hvor som helst og når som helst ved at lade dine erhvervskunder logge ind for at bestille varer. På den måde undgår du meget manuelt arbejde ved at få alle ordrer igennem dig.
Ring til os og hør nærmere på 8777 9045.
“Serviceniveauet er i top”
B2B webshop med stor fleksibilitet
En webshop fyldt med muligheder
Vores udviklingsteam arbejder hver dag på at vedligeholde, opdatere og forbedre webshoppen, baseret på brugertests og i tæt samarbejde med vores kunder
Har du en god teknisk forståelse, har du mulighed for at rette i din webshops HTML, CSS og Javascript eller bygge egne integrationer via vores åbne API og webhooks.
DanDomain står bag +5.000 aktive webshops
Med langt over +5.000 aktive webshops, der sælger varer online i hele norden - dét gør DanDomain til den største webshop leverandør i hele Danmark.
Skræddersyede løsninger
Vi har et helt univers af samarbejdspartnere, der også udvikler features og nye apps. De kan hjælpe med et skræddersyret design til webshoppen, samt sørge for integrationer til jeres systemer. Lad os hjælpe jer med at finde den rette samarbejdspartner.
Et sikkert valg til en B2B webshop
Foruden kundeservice i verdensklasse (alle 365 dage om året), så drifter og vedligeholder vi også alt det tekniske for jer. Vi kan garanterer markedets højeste oppetid, takket være vores skalérbare servere i eget topsikrede hostingcenter med lokation i Danmark. Vi gør vores ypperste for at holde jeres forretning kørende 24 timer i døgnet. Vi sikrer at jeres data opbevares i Danmark, samt vi beskytter jeres webshop mod sikkerhedsangreb og nedbrud.
Læs mere her om vores sikkerhed, certifikater og datapolitik.
Få en kørklar B2B webshop
Har du brug for sparing omkring pakkeløsningen og hvad det samlet set vil koste? Vi sidder klar til at snakke med dig!
Kontakt osHvordan foretagets erhvervsindkøb oftest?
Tilpas shoppen til jeres kunder
Webshoppen giver mulighed for at I kan præsentere tilbehør til en vare på en nem og overskuelig måde. I kan også sælge produktpakker, hvor flere produkter sælges til én samlet pris, uden at det giver problemer i lagerstyringen.
Ved hjælp af intelligent søgefunktion og produktvisning kan webshoppen tilpasse indholdet efter kundens interesser og dermed løfte hele købsoplevelsen. Samtidig kan I øge omsætningen via intelligente produktanbefalinger. Dette opnås ved at din DanDomain webshop kobles op til et personaliseringssystem som f.eks. HelloRetail eller Clerk.io.
Find dem og cirka 100 andre apps i vores App Store.
Punchout
Med Punchout kan du integrere din DanDomain webshop med et indkøbssystem. Bestiller dine kunder via et indkøbssystem og vil du gerne sikre dig at produkter og priser altid er opdaterede? Så kan Punchout være det ideelle valg. Løsningen er særlig relevant for webshops, som handler med offentlige virksomheder som kommuner og lignende, hvor en sådan løsning ofte er et ønske/krav.
Punchout kræver åbent API og template adgang - fås via webshoppakken Advance.
Start din webshop
Brug for hjælp?
Vi sidder klar til at hjælpe dig i gang.Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Så tøv ikke med at kontakte os.